сряда, 9 януари 2013 г.

Малко за Designs

Такамм ... ЗАТВАРЯМ Designs !! Първо времето ми е ограничено и второ - не спазвате правилата !! Първо писах да няма спам в тази чат кутия - има си друга,където все пак съм ви позволила да си спамите колкото щете,ама да ми спамкате в Designs - еми става ми тъпо .. И още едно правило,което доста ме обиди - случаят е за един от сайтовете,за които направих дизайн .. Само след 3 дни,след като го направих и го сложиха ми писаха,че искат нов,защото този вече стоял 1 седмица !! Първо научете дните защото страницата е от 05.01 и няма никакъв шанс да е стоял една седмица !! Отговорих,че според правилата дизайна трябва да стои поне 2 седмици - все пак е мой труд,мои 2 часа и накрая след 3 дни ми искате нов .. След като обясних като хората как стоят нещата пак не ме разбраха,защото само преди малко влезнах и видях,че дизайна е сменен!Така разбирам че някои обичат разнообразието (давам първия пример с мен),но когато съм си поръчвала от сайтове гледам да си мине срока и тогава евентуално го сменям.Това че моите си ги сменям - просто се усъвършенствам :)) Но така да ми омаловажавате труда - няма да стане ! Наистина съм доста обидена,но явно има и такива хора и затова затварям страницата .. Съжелявам .. Айде стига толкоз,че да не развалям настроението от хубавия ни празник !! ..

Няма коментари:

Публикуване на коментар