вторник, 1 януари 2013 г.

Хейй !! Честита Нова Година !! Пожелаваме ви много здраве,щастие,късмет,любов и всичко най най!! Надяваме се че все така ще ни посещавате и ще ни помагате да се издигнем още повече и повече :)) Е как прекарахте вечерта ?? Аз бях с компанията на сестра ми,която е с 6 години по-голяма от мен, и си прекарахме супер яко.Забавление на макс :дд Прибрахме се в 6 сутринта и за мое учудване изобщо не ми се спеше,но някакси заспах и се събудих в 2 на обяд :дд И днес цял ден го карам на мързел пък утре ще си почвам домашните :дд 

Както знаете Нина е в Тайланд и при тях годината е настъпила по-рано от ЛА.Ето какво е написала тя за Новата година:
Happy new year everyone! It's 2013 for me! I can't believe it's still 2012 in la right now...

Честита Нова Година на всички!При мен вече е 2013!Не мога да повярвам че в момента е все още 2012 в ЛА ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар