понеделник, 15 октомври 2012 г.

Саундтрака на 04x01 - Growing Pains

Хеййй !! Извинявам се че не обновявах през уикенда но бях извън града и не можех да обновявам :)) Е първи епизод мина !! Какви са впечатленията ви ?? Споделете ги в чат кутията ни ;) Ето моите:
- Адски много ми хареса сцената в която Елена си спомня <333
- Смях се на Тайлър(Клаус) и Каролайн когато започнаха да се целуват и тя разбра че това всъщност е Клаус :D
- Чувствителен човек съм и затова на сцената,в която Стефан и Елена си казват последните си (уж) думи и затова доста сълзи роних ...
- Но в следващия момент се хиля като идиот заради репликата на Деймън "Yoo-hoo . Anybody home? Big bad vampire out here" :DD (класика !! :D)
- И накрая - хареса ми и сцената в която Деймън казва защо щял да спаси Елена ако е бил на мястото на Стефан ^^

Мега якият епизод - просто нямам думи !! Малко не ми хареса че Елена избра отново Стефан (team Delena съм :D) но пък очаквам че в следващите епизоди Елена ще покаже чувства и към Деймън :D

А сега стига съм бъбрила и да започвам с пропуснатото (че то е малко повече отколкото очаквах :D)

Саундтрака на Първи епизод:

Little Dragon - Twice


The Joy Formidable – Whirring


Amy Stroup – Wait For The Morning

Няма коментари:

Публикуване на коментар