четвъртък, 13 септември 2012 г.

Нови спойлери


В финала на Сезон 3 наистина всичко се е променило, тъй като малката Елена (Нина Добрев) е трансформирана във вампир. Като се има предвид колко от нейните фенове биха го предпочели, нейните приятели, един по един, трябваше постоянно да я спасяват от потисничество в идиотски "безкористни" актове на жертвата. Елена няма да бъде готова за преход към животинската диета на приятеля си Стефан (Пол Уесли) в близко бъдеще. Очаква се новия обрат да се отрази на стабилните им взаимоотношения.

--------------
Фенове на "Дневниците на Вампира" вече са чули, че 4 Сезон вероятно ще завърши със завършването на средното училище на Елена (Нина Добрев). И ето защо ...
"Пол Уесли ме погледна тази година и каза нещо като: "Аз не трябва да се върна в училище, нали?", казва изпълнителният продуцент Джули Плек със смях по време на разговора с EW . "Аз казах: "Да, нали. Ти си в гимназията." Той каза: "Това е абсурдно.". Ако не отидете в колеж какъв е смисъла на живота ви? Павел (Пол) изглеждаше толкова смешно. Ние всички изглеждахме толкова смешно. Ние с нетърпение очакваме, вече от 100 години, Елена да постъпи в колеж. Аз казах: "Е, то остава само още една година.""
Докато сексът ръководи церемония в края на сезона , нещата могат да се променят, нали?.
"На пръв поглед, този сезон е много важен, но времето на нас писателите е наистина ограничено, а когато се стареем толкова много, все някога му идва краят. Сега Елена и приятелите й ще си задават много въпроси, когато отидат в колеж: Да излизам от къщи за добро? Ще бъде ли за добро? В състояние ли съм да съм част от града, което е толкова важно за мен? Мога ли да се разделя с тези хора, които са толкова важни за мен? Да оставя приятелите си и живота ми да има смисъл? Аз да се скрия ли тук, където се чувствам комфортно, дори и да не е най-доброто място за мен? Имаме много въпроси, които ще бъдат свързани със завършването на училище за нашите герои - както човешки, така и тези свръхестествени. Те ще си зададат въпроса кои са те и какво трябва да бъдат, и какво да правят с живота си за напред."
Добрев, която вярва, че Елена след трансформацията този сезон е не само вампир, но също така и една жена, определено е заинтересована в предмета на гимназията.
"Ноща на бала. Красиви рокли. Букети.", шегува се Пол. "Но това ще бъде хубаво. Павел е прав. Ние всички сме станали възрастни, които могат да играят гимназисти. Мисля, че това е определено време и това ще бъде добър ход за края на сезона и следващия етап в "Дневниците на Вампира"".
Тъй като това са "красиви рокли", се възползваме от възможността да ви питаме, защо Елена взе за толкова кратко време тази красива рокля в 3x14 епизод от миналия сезон.
"Повярвайте ми, аз попитах точно същия въпрос.", призна със смях Добрев. "Аз съм сигурна, че той е бил все още в училище един час, преди да каже: "Ние трябва да отидем на бала." Скоро пристигна в пълен грим и прическа, бална рокля, сякаш това е нещо доста познато. Не знам. Може би майка й я е скрила някъде? Може би Бони има някакъв чар в косата и грима си, като в приказката за Пепеляшка и ги хвърли на разстояние от екрана, когато никой от нас не е гледал? Не знам."

Няма коментари:

Публикуване на коментар