сряда, 22 август 2012 г.

" Нина Добрев търси зрял съпруг "


Брак, деца и семейство чакат Нина Добрев в необозримо бъдеще. Единствената българка, която в момента е звезда в Меката на киното, сподели възгледите си за продължаването на рода и за по-възрастните мъже пред новия брой на американското модно списание Fashion.
Нина, която върти любов с 10 години по-големия от нея Йън Сомърхолдър, също звезда от "Дневниците на вампира", побърза да потуши слуховете, че скоро ще минава под венчило. "Рано или късно ще се омъжа и ще имам семейство, но не и в скоро време. Няма да последвам Майли Сайръс. Днес хората се женят поне след 30, а жените раждат и след 40.

Така че аз няма да бъда изключение. Много е важно да имаш време и енергия, когато отглеждаш деца", обясни категорично родената в София Нина. Десетгодишната разлика с гаджето й Йън хич не я притеснява. "Момичетата узряват доста по-бързо от момчетата. А на мен ми харесва да бъда предизвиквана. Искам да бъда вдъхновявана и постоянно да се уча. Когато съм с по-голям от мен мъж, усещам, че той има повече опит, има зрялост. Внася във връзката различни знания, а и разговорите с него са с друг характер. Заради всичко това моят съпруг ще бъде по-зрял от мен", заяви 23-годишната актриса.


Въпреки че е адски трудно да се устои на конкуренцията на големия екран, "Дневниците на вампира" имаше най-успешната премиера в историята на телевизията CW. За да се превърне в единствената дама звезда на поредицата, по която са луди малки и големи, Нина извървя дълъг път от ролята й на тийнейджър майка в сериала "Деграси: Следващото поколение".
"Всичко, което се случва около мен, е като в актьорски лагер. Щом веднъж приключа със занятията, ще мога да правя абсолютно всичко. Имам чувството, че вече съм играла всичко - екшън, драма, комедия. Правила съм и доста каскади. Налагало ми се е чисто емоционално да изживявам неща, които не са ми душа", разказва Нина за приключенията около "Дневниците".


В поредицата, по която са луди тийнейджърите от единия до другия край на света, Добрев се превъплъщава в два коренно различни характера - на доброто момиче Елена и на нейната зла двойничка, жадната за отмъщение вампирка Катрин. Екипът по костюмите е изработил система, така че Добрев да избира по-лесно тоалетите си за двете си противоположни роли. "Имам два стелажа за тоалетите за двете роли. Те са сложени в двата ъгъла на гримьорната ми. Моят гардеробиер измисли как да избирам по-лесно в зависимост от това дали съм Елена или Катрин", обяснява Добрев. "Всеки път, когато съм в дрехите на Елена, маниерите ми се променят, чувствам се по-небрежна и играя без усилие.

Веднага след като сложа нещо от гардероба на Катрин, например секси корсет, визията и позата ми се променят. Дрехите са от огромно значение за всеки образ", допълва българката. "Модата влияе от екрана", категорична е тя.
Наскоро Нина получи похвала, която доказва вътрешния й усет за модата. Ана Уинтър, най-влиятелната жена във фешън света и главен редактор на американското издание на списание Vogue, поздрави нашето момиче за роклята й на Дона Карън, с която тя се появи на стартирането на тазгодишния сезон в Метрополитън в Ню Йорк.

Ако взимате,дайте кредит !!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар